piątek, 6 maja 2011

Jelenie

Jednym z moich ulubionych motywów, który czasami przewija się w moich pracach jest jeleń, a dokładniej rzecz ujmując: poroże.
Przymierzam się do narysowania pewnej ilustracji i w ramach szukania inspiracji przeglądałam strony poświęcone malarstwu. Poniżej prezentuje moje ulubione prace obraz Paula Rego - Snow White, rysunek Albrechta Durera - Das Lüsterweibchen z 1513 roku oraz tego samego autora, projekt świecznika.

http://www.saatchi-gallery.co.uk/imgs/artists/rego_paula/20091202024124_paularegosnowwhite.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBazj8Qn69kQXJeQoui7-L4wVOfNBFgvATuBlXtCCOZ1cnnOQCe0hpDwj3bNw1bEj9YSahV6aNTIW56hNVuYPUcUDLbtlUXKKbTawxF-smqqIySDgglnSt38f9fESMgF37W0XP6QFYKh8/s1600/Albrecht+D%C3%BCrer+-+Das+L%C3%BCsterweibchen+1513.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/89/Sammlung_Ludwig_-_Artefakt_und_Naturwunder-Veit_Sto%C3%9F-Drachenleuchter-_Entwurf_D%C3%BCrer80327.jpg/800px-Sammlung_Ludwig_-_Artefakt_und_Naturwunder-Veit_Sto%C3%9F-Drachenleuchter-_Entwurf_D%C3%BCrer80327.jpg

6 komentarzy:

  1. ten świecznik jest ładny ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:) zapewne wyjdą Ci cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym spytać czy mnie również mogłabyś narysować?:) jeśli nie byłby to żaden problem to byłabym meega wdzięczna:)
    chyba, że nie .. to trudno ;c zrozumiem:)
    proszę o odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Studiujesz na ASP ? Inna uczelnia czy jesteś po prostu samoukiem ? ;> Przeglądałam Twoje prace i jestem zachwycona Czarnym Łabędziem.

    OdpowiedzUsuń
  5. @ageofvintage Nie studiuje na ASP, miałam małą przygodę ze studium plastycznym, ale to nie było do końca to, czego oczekiwałam. W sumie jestem samoukiem douczającym się kiedyś na kursach rysunku itd.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pinterest